Известие

Collapse
No announcement yet.

мнение за термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • мнение за термостат

    колеги някой слагал ли е на алфа 147 ТС термостат от рено 5....до одеве изчетох всичко за тази "българщина"
    (гледам,че все дизели са правили така колегите ) и се колебая да си взема един баш като за мен на Вернен за 60 кинта или тоя на реното за 10 и да го побългаря
    принципа на работа е еднакъв на термостатите

  • #2
    Да, Вернет на 86 градуса от Рено5. Работи си перфектно и в студ и в горецините. Трябва задължително да изтърбушиш оригиналния. Щом си изчел темите си се орентирал как се прави. За бензинов мотор може би трябва да сложиш на 83 градуса
    Успех
    Alfa Romeo 147 JTDm

    Comment


    • #3
      да не отварям нова тема , искам да попитам въпросния термостат от рено на мястото на оригиналния ли се монтира и откъде в София ги купувате ?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Aleko777 Покажи съобщение
        да не отварям нова тема , искам да попитам въпросния термостат от рено на мястото на оригиналния ли се монтира и откъде в София ги купувате ?
        Е няма как термостат от рено да стане на мястото на оригиналния !!!А къде се пъха прочети има писано много за това
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          благодарско колега

          http://89.190.194.3/forum/search.php?searchid=4541032

          сега ще изчета всичкото това - ей къде е другата коледа

          Comment


          • #6
            1. Източваш антифриза
            2. Сваляш оригиналния термостат. С тънки клещи, отверка и с каквото ти е удобно го изкорубваш. Махаш всичо от вътре да остане само корпуса. Монтираш го обратно на мястото му
            3. В дебелимаркуч между термостата и горната част на радиатора пъхаш термостата от Рено 5. Патрончето (тънката част) на новия темаостат да е към оригиналния колкото може по-близо.
            За по лесно свали маркуча и го натопи във вряля вода да омекне и намажи новия термостат с масълце.Използвай някаква тръбичка да го натикаш в маркуча.
            4. стягаш скобите, сипваш антифриза, обезвъздушаваш и си готов

            ---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55058
            Alfa Romeo 147 JTDm

            Comment


            • #7
              благодаря мисля да сложа този на 86 гр. които отваря тъй като е по близо до оригиналния които отваря на 88 гр

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Aleko777 Покажи съобщение
                благодарско колега

                http://89.190.194.3/forum/search.php?searchid=4541032

                сега ще изчета всичкото това - ей къде е другата коледа
                Ще трябва да ги изчетеш понеже има и негативни мнения относно поставянето на този термостат от рено 5 наблегни на тях какво е обяснено !Аз също съм против това да се слага този термостат но си е твоя работа.Толкова ли е трудно да си купиш термостат който е за твоята кола модел и да се монтира.....и да си свиркаш
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от wazmo Покажи съобщение
                  1. Източваш антифриза
                  2. Сваляш оригиналния термостат. С тънки клещи, отверка и с каквото ти е удобно го изкорубваш. Махаш всичо от вътре да остане само корпуса. Монтираш го обратно на мястото му
                  3. В дебелимаркуч между термостата и горната част на радиатора пъхаш термостата от Рено 5. Патрончето (тънката част) на новия темаостат да е към оригиналния колкото може по-близо.
                  За по лесно свали маркуча и го натопи във вряля вода да омекне и намажи новия термостат с масълце.Използвай някаква тръбичка да го натикаш в маркуча.
                  4. стягаш скобите, сипваш антифриза, обезвъздушаваш и си готов

                  ---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:10 ----------

                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=55058
                  благодарско

                  Comment


                  • #10
                    Внимавай да не ти секне мерака, след като започнеш да набутваш тремостата от Реното в маркуча, много е тегаво и се изисква сериозно смазване на около 10 см. навътре в маркуча, за да влиза по-лесно. Говоря за термостата де.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      при днешните положителни температури всичко с колицата ми е наред - имам парно и бързо загря явно дизелите са по студенокръвни от бензинките

                      ... за протокола моята я карам на около 5 км дистанция така че ще си я оставя с оригиналния термосат

                      Comment


                      • #12
                        Просто нагряваш маркуча,с духалка,сешоар каквото имаш. Намираш си подходящ втулка с чиято помощ го натикваш в маркуча. Като се нагрее маркуча термостата влиза лесно.

                        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #13
                          Колеги, да не отварям нова тема искам да споделя нещо, което ме осени снощи. Дали може да се сложи един електромагнитен клапан вместо термостат от Рено 5, който да се управлява от някаква логика, получаваща информация за температурата от термистор, монтиран вътре в корпуса на оригиналния термостат (който е изкорубен)? Защото ако стане, отварянето може да се нагласи с абсолютна точност да отваря на 88 градуса, или на колкото си пожелаем. Освен това ще може с минимална интервенция по логиката да се променя температурата на отваряне. А клапънът, който имам предвид е нещо от рода на това:

                          http://nbbopu.en.made-in-china.com/p...ter-Valve.html
                          Last edited by dansguardian; d.m.y г., 11:00.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            Колеги, да не отварям нова тема искам да споделя нещо, което ме осени снощи. Дали може да се сложи един електромагнитен клапан вместо термостат от Рено 5, който да се управлява от някаква логика, получаваща информация за температурата от термистор, монтиран вътре в корпуса на оригиналния термостат (който е изкорубен)? Защото ако стане, отварянето може да се нагласи с абсолютна точност да отваря на 88 градуса, или на колкото си пожелаем. Освен това ще може с минимална интервенция по логиката да се променя температурата на отваряне. А клапънът, който имам предвид е нещо от рода на това:

                            http://nbbopu.en.made-in-china.com/p...ter-Valve.html
                            С такъв 2-позиционен клапан вероятно ще се получат относително големи отклонения от работната температура. Класическият термостат все пак отваря определено сечение, което е пропорционално на температурата.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              В такъв случай вместо електромагнитен клапан може да се постави електроуправляем шибър. Но тогава и логиката за управлението му трябва да се настрои така, че отварянето, респективно затварянето да е функция от температурата. Само си разсъждавам.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment

                              Working...
                              X